dimarts, 27 d’agost del 2013

Arribada al nou institut

Mai se'm va a oblidar el primer dia que vaig arribar a l'institut. Per a mi era nou, perquè no coneixia a ningú, i vaig vindre d'un col·legi de València, i ací no hi havia ningú que coneguera. A l'arribar els primers dies em feia vergonya perquè no coneixia a ningú, però als dies ja tènia confiança amb tots, no em va costar molt. La gent deia que hi hauria un gran canvi de col·legi a institut, però la veritat és que no es va notar res, lo únic va ser els primers dies anar a una classe nova. M'esforzé moltíssim, i a poc a poc em vaig traure el curs, se'm va passar de seguida, i la veritat que vaig traure molt bones notes. Cada any que ha passat he tingut més confiança amb tots, i m'ha costat menys haver d'anar canviant de classe.


                                                                                                                           Jesús Latorre López 3ºB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada