dijous, 25 de juliol del 2013

ESTIU

Bona vesprada, la veritat és que ara mateix m'estic penedint molt de no haver-me esforçat molt durant aquest curs per a poder haver estat aquest estiu disfrutant. Ara mateix en compte d'estar passant-m'ho bé, estic ací fent textos de valencià per a poder recuperar aquesta assignatura. El pròxim curs se que vaig a esforçar-me tot el que puga per a què puga eixir, i no haver d'estar preocupant-me per tots els deures i estudiar per a aprovar els exàmens de setembre. M'ha emprenyat molt haver de tornar a repetir tot el que hem fet en aquesta assignatura i inclús més del que hem fet en classe, per això mateix dia a dia el curs que ve treballaré tot el que puga i m'esforçare molt més. Espere aprovar aquesta assignatura perquè estic posant molt de la meua part. Açí vos vaig deixant alguns dies amb més textos. Bon estiu.
 
                                                                                                 Jesús Latorre López     3ºB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada