dilluns, 3 de juny del 2013

Representació ''Spot''

He de dir de primeres, que el llibre ''Spot'' m'ha agradat molt, m'ha paregut humorístic i molt divertit. Ens ho hem passat molt bé llegint-lo a classe. Però després Carme ens va dir que haviem de fer una representació teatral , triant un capítol.Ens va mostrar uns videos de l'any passat,feien un capítol del llibre i s'ho passaven bé. Després vam fer una representació de capítols  i de la gent que participava en eixe capítol.
Després de 3 díes planificant-ho vam tenir-ho clar i vam començar assa
tjar.
El capítol que vam fer nosaltres s'anomenava ''visa,mastercard,american express''.Al principi  no m'agradava  i no em feia la idea perquè tenia que fer gestos un poc raros... Però a la fí jo volía traure bona nota.
 Els primers díes vam llegir  amb el llibre davant, pero passant els díes  vam acabar memoritzant-ho però a mi em costaven un poc més les frases llargues, ja que tenía que complementar-ho amb gestos.
De vegades teníem que començar  de nou perquè alguna cosa feiem mal, vam estar detallant-ho molt fins que ja ho teniem i vam planificar el día de l'actuació.
Quan vam arribar estavem molt nerviosos i va eixir un poc mal, pitjor del que m'esperava. Jo crec que els nervis eren de pensar que els nostres companys ens veien,a mi  personalment i va eixir fatal!,però estic contenta d'haver actuat amb els meus companys.
Jo valore l'esforç i les ganes que hem posat en fer-ho bé,ha sigut molt divertid.
Natalia Pérez 3er C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada