dimecres, 12 de juny del 2013

Club cabaret
Vicent Andrés Estelles
L'obra tractava sobre la vida de Vicent Andres Estelles. Estava representada per uns xics de la nostra edat. L'obra era entretinguda, et comptava diferents historietes, totes relacionades amb la vida d'Estelles o amb la seua obra.
Al principi no m'agradava perquè no m'assabentava de res, ja que, jo no sabia pràcticament cap cosa sobre Estelles. Però a poc a poc anava enganxant-me i al final em vaig acabar divertint.
El tros de l'obra que més m'agradà va ser el final, quan van aparèixer les dones amb les què havia estat Estelles i les havia compost un poema. Les dones es van posar a discutir per a veure quina de totes era la que realment li agradava a Estelles i després va entrar ell i van estar discutint encara més. Aleshores en eixe tros em vaig riure molt i em va parèixer molt divertit.

En quant als actors, el que em va parèixer que actuava millor era el que feia d'Estelles, encara que la xica francesa també se li donava bé. També hi havia altres actors que a l'eixir a l'escenari estaven tremolant, però no se'ls notava molt.
Ana Tapiador Simarro

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada