divendres, 15 de març del 2013

Un dia meravellós



Era un dia especial, era un dia de pasqua.



Fa uns anys, quan era més xicoteta, quasi tots els dies, els meus amics i jo anàvem al riu Túria a menjar-nos la mona. Quan arribàvem, els xics es posaven a jugar a futbol i les xiques saltàvem a la corda. També jugàvem a l’amagatall i a altres jocs.

Sempre ens ho passàvem genial.



Però un dia, jugant a l’amagatall, el meu amic Rubén es va perdre, tots el vam estar buscant, estàvem molt preocupats. Jo estava molt trista perquè Rubén era el meu millor amic.



Però desprès d’una estona, va arribar Rubén molt content. Sa mare, molt preocupada i al mateix temps enfadada, va anar i li va dir que a on s’havia ficat, que quin esglai ens havia donat. Rubén li va dir que s’havia anat a pixar. Sa mare li digué que la pròxima vegada que se n’anara a qualsevol lloc l’avisarà, i després d’un gran esglai ens vam posar a menjar-nos la mona.



Va ser un dia estrany però al mateix temps divertit.
 











Carla Romero

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada