divendres, 15 de març del 2013

Que hi ha a l'antic llit del riu?


Hui vaig a parlar del que hi ha ara a l’antic llit del riu Túria, de la zona lúdica, de la Ciutat de les Arts i les Ciències i de la meua opinió sobre ella.
En el que ara és l’antic llit del riu, està entre altres coses una gran zona lúdica on hi ha camps de futbol, zones de passeig i oci, unes pistes de patinatge... A mi m’agrada molt veure com patinen els xics i xiques que van amb la seua taula de skate i fan moltes piruetes i trucs.


A la Ciutat de les Arts i les Ciències (també a l’antic llit del riu) hi ha set grans construccions: l’Hemisfèric, el Museu de les Ciències Príncep Felip, l’Umbracle, l’Oceanogràfic, el Palau de les Arts Reina Sofia, l’Àgora i el pont de l’Assut d’Or.
També, m’agradaria donar la meua opinió sobre la Ciutat de les Arts i les Ciències. Quan vaig estar em va agradar molt l’Oceanogràfic, perquè té una espècie de passadís on pots veure molts animals marins com: tortugues, taurons, peixos manta... També em va agradar molt l’exposició de dinosaures que vaig veure en l’Umbracle, ja que tenien moviments molt realistes per a ser una reproducció i a més els havien fet a tamany reial. A l’Hemisfèric vaig veure una pel·lícula de l’evolució dels dinosaures en 3D i no em va agradar gens perquè era massa irrealista. Però sense dubte, el que més em va agradar va ser el Museu de les Ciències, perquè vaig poder veure experiments científics i manejar-los amb les meues pròpies mans.
Anar a la Ciutat de les Arts i les Ciències va ser una experiència magnífica!
Aarón Muñoz Valladolid.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada