dimarts, 12 de març del 2013

La vesprada al riu Túria


Un dia, al riu Túria vam decidir anar uns amics i jo. Vam passar tota la vesprada al riu jugant a futbol i altres coses.
 Va ser una vesprada divertida pero quant va arribar la nit cadasqun es va tindre que anar a la seua casa, jo, com volia quedar-me una miqueta més en vaig quedar amb un amic passejant per el riu, quant ja era molt tard vam decidir anar-nos perque ens aborriem pero, desde lluny vam escoltar un soroll darrere de nosaltres, em vam girar pero com estava tot fosc no vam veure res. Vam decidir anar-nos pero després vam escoltar altre soroll i vam comprobar que eren els nostres amics que vam regressar i venien cap a nosaltres.

Ezequiel Rodríguez 3ºC.

2 comentaris:

  1. M'agrada molt aquest text, i la idea de passar les vesprades al riu es una cosa que jo també faig, com tu. També he anat a riu de nit i la veritat, és que dóna molta por.
    Un dia podriem quedar per a anar al riu amb més gent i així feriem més coses i ens divertiríem més.

    ResponElimina