divendres, 15 de març del 2013

Inconvenients i avantatges del riu.

Jo considere al riu com un lloc especial. És gran, acollidor, ple d'arbres molt alts, flors precioses, amb un pont de fusta..
Les vistes són espectaculars. Fins i tot, un dia vaig anar-hi amb la meua càmera al riu i vaig fer fotografies a tot allò que em posava els pèls de punta. Inclús, puc recordar que vaig fotografiar un grup de formigues que pujaven en fila pel tronc d'un arbre.
També he de dir que us recomane, a la gent aficionada a l'esport, anar-hi per tal de còrrer, patinar, anar amb bici..
Però, no us penseu que el riu és perfecte perquè estaríeu equivocant-vos.
Al Túria no hi ha cap banc per a sentar-se, cosa que em pareix molt mal ja que tot el món li agrada sentar-se una estona a descansar.
Després, la part propera del riu del nostre institut està contaminada, per tant no podem aprofitar-lo per refrescar-nos en estiu.
També, he d'arvertir a tota la gent que li agrada el riu que cal cuidar-ho perquè està apareixent una mala olor insuportable.
Finalment, dir que si no cuidem el riu no será perfecte, a poc a poc anirà a pitjor.


                                                                                                                                         Naiara Cuartero.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada