dijous, 14 de març del 2013

Frena ! No contamines el riu!

Hola amics. En aquesta entrada us vaig a parlar del riu i us vaig a dir els meus consells per a no comtaminar-lo. El riu ens ve molt bé per anar de picnic o banyar-nos un dia de calor,però la gent quan acaba la seua diversió en el riu se'n va tranquil·lament deixant-lo tot embrutat sense adonar-se de quanta contaminació provoca. Amics ,jo dic: per què no anem al riu ens divertim i desprès recollim totes les deixalles que hem deixat? Quan el riu està brut, moren peixos, hi ha molta contaminació i fa mala olor . Jo em sent molt mal quan vaig al riu i està brut i em donen molta pena els peixos que es moren. Frena! No contamines!!! Chaymaa Bensakroute 3ºD

1 comentari:

  1. Chayma el teu text m'agrada molt perqué nos da un consell per a no contaminar el riu cuand anem

    ResponElimina