divendres, 22 de març del 2013

PICNIC AL RIU

Aquesta setmana anem a passar un día sencer amb els amics del meu poble perquè tots els estius anem al poble de cadascú i ara toca el meu, vam quedar que aniriem al Riu Túria. Havíem quedat a les 9:00 perquè sempre hi ha algú que es tetarda,sempre. A les 9:15 vam arribar.La primera impressió que els va donar era que l'aigua del riu estava un poc bruta,verda...Però deien que el paissatge era molt bonic.Tot verd,amb tons grocs,violeta,roig,rosa i violeta pastís (de les flors) i el color blau suau del cel.Vam anar a vore si podiem pescar peixets,carrancs de riu...Però va ser que no,si que els vam vore però s'escapaven.Ja era l'hora de menjar i vam preparar un picnic amb entrepans,beguda,alguna cosa per a "picar",truita,carn peix,fruita i llepolies per tots!Vam acabar pelníssims. Després vam pensar a qué  podiem jugar i ens decidirem per l'amagatall. Quasi tota la vesprada vaig estar pagant jo perquè sempre m'agafaven.A les 5:30 vam anar a banyar-nos un poc encara que l'aigua estiguera un poc bruta,però la qüestió era passar-lo bé.Finalment cadascú al seu poble fins l'estiu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada