dimarts, 5 de març del 2013

Accident al Túria


Accident al Túria

El riu
 Túria guarda moltes històries de gent a les que li han passat coses, ja siguin bones o dolentes, a la vora d'aquest riu tan important que
creua
 el nostre poble, Quart de Poblet. Una d'aquestes històries pertany al passat del meu pare.El meu parequan tenia sis anys, solia sortir al carrer amb els seus amics i el seu germà, el meu oncle. Undia quan estava passejant amb els
seus
 amics i el meu oncle per la vora del riu es va entropessar i va caure a l'antiga sèquia del Molí de Vila,on està ara el teatre Molí de Vila, amb la mala sort que el meu pare no sabia nadar. 

El meu
 pare intentava agafar-se a tot el que podia, intentà agafar-se a les plantes que creixen a la vora del riu però totes es trencaven. Per aquests 
voltants
 hi havia un molí que tenia unes aspes per batre l'aigua i el meu pare iva directe a aquestes aspes. El meu tio per salvar el meu pare es va
tirar
 a l'aigua, però ell tampoc sabia nadar. El meu tio bracejant com va poder va agafar al meu pare i van apropar-se els dos a la vora del riu, i després
els seus
 amics els van ajudar a sortir. Quin dia!


   Sergio Lara Mantas       3B

2 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Sergio el teu text m'ha agradat molt perqué diu que el teu pare i l'amic del teu pare estaven en el riu i un senyor els va salvar. El senyor que va salvar al teu pare i a l'amic del teu pare es bona persona.Tots tenim que ser molt bons ajudant a les persones .

    ResponElimina