dimarts, 19 de febrer del 2013

Què ha passat en el riu?


-Jo estava en el riu i va passar que un xic s'havia caigut al riu i s'havia ofegat i se'l va portar el corrent. Després va anar la policia i va preguntar a la gent el que havia passat i els van contestar que s'havia caigut un xic al riu. La policia va demanar ajuda als metges i l'ambulància van anar on termina el riu. També havien cridat per teléfon un helicópter i va extraure l'escala i va baixar un policia i havia agafat al xic que s'havia caigut al riu. El senyor estava mort i el van portar al tanatori.
Quan el xic s'havia caigut al riu estava amb el seus amics i amiques, i els seus amics van cridar pel  teléfon móbil als pares del xic, i els pares van anar al tanatori perquè el seu fill s'havia mort i els pares estaven plorant perquè el seu fill que s'havia caigut al riu.
Al dia següent va ser el soterrar en el cementeri municipal de Quart de Poblet.  Jo ho vaig contar als meus pares, els meus pares i jo vàrem anar al soterrar del xic que s'havia caigut al riu i jo vaig dir als pares del xic tot el que havia passat .


Víctor Moreno Arce 3 C.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada