dijous, 14 de febrer del 2013

Mala nit al riu.

  
Una nit, els meus amics i jo, estàvem avorrits i no sabíem què fer. Al final vam pensar que podríem anar al riu, perqué tot estava obscur i donava por anar-hi i ens pareixia una cosa interessant.
Havia una história que diea que per la nit al riu eixia un fantasma i queriem veure si era veritat.
Anavem pel riu quan aprop d'un arbre es va escoltar  un soroll, jo creia que va ser un amic que havia fet una gràcia però el soroll va tornar a sentir-se i tots vam fugir d'aquell lloc molt asustats.
En tota la nit no vaig poder dormir i al dia següen, a primera hora, vaig tornar al mateix lloc de la nit pasada,  però... Ens vam estorar per una bajanada!
Era una gat que no podia baixar de l'arbre.
Al final em vaig quedar el gat i ara és la meua mascota.

1 comentari:

  1. M'agradat molt aquest text, es divertit. Sobretot el que més m'ha agradat és el final perque es inesperat, a mi també m'agraden els gats i pense que aquest text es interesant.

    ResponElimina