divendres, 8 de juny del 2012

Vesprades al riu.

Jo visc prop de l'institut Riu Türia, i per tant, prop del Riu Túria. A mi m'agrada molt anar a passetjar i estar una estona tombat a la gespa. De vegades també vaig amb els meus amics a jugar o passar una estona tombat, jugant a les cartes...

També vaig a pescar al riu amb el meu oncle. És molt divertit i m'ho passe molt bé. Quant vaig a pescar sempre acabe pescant molts peixos, però, al ser molt xocotets, els tornem a tirar al riu. Un dia vaig agafar un peix molt gran, però al soltar-lo de l'ham es va escapar. Sobretot m'agrada anar durant els dies d'estiu, que és , quan més calor fa. Estic tombat fins que arriba l'hora de sopar, que me de tornar a casa.

Adrián Roig Torralba
             3r B

6 comentaris:

  1. El text está molt bé escrit i expressat... m'agrada molt



    Raquel Montesinos Torralba 3r B :)

    ResponElimina
  2. El text és un clar exemple d'un afecte molt gran al nostre riu.
    Personalment a mi m'agradaria anar a pescar. És una afició que sempre ha captat la meua atenció.
    Encara que també m'agradaria estar tombat en la gespa, a l'ombra d'un arbre...
    Peró estic ací llegint comentaris...
    Quin fastic!

    Juan Zarzuela Gonzalez 3er ESO B

    ResponElimina
  3. M'agradat molt el text! Esta molt be expressat!

    ResponElimina
  4. Esta molt be i a de mes molt gracios

    ResponElimina
  5. M'agradat molt. Bo i breu, just com té que ser

    ResponElimina
  6. Molt inspirador i tranquil. Bon treball

    ResponElimina