divendres, 15 de juny del 2012

Un dia perfecte.

Vaig a contrar el que de veritat és un dia perfecte. Et despertes sobre les onze del matí.
Desdejunes i ixes a donar una volta amb els amics, menjes i has d'anar al camp del Mestalla, que juguen la final de la copa de rei. Vaig anar amb metro i hi havia molta gent.
Va començar el partit, jugava Madrid contra València, jo estava molt emocionat i al minut trenta va marcar gol el Madrid i el vaig celebrar moltíssim. Sobre el minut 68, li van pitar penal a favor del València i el van marcar. Minut 89 i anaven empatats fins que Ronaldo va marcar un gol i va guanyar el partit i la copa del rei. Jo estava eufòric i quan vaig arribar al meu poble ho vaig celebrar amb els meus amics, al riu Tùria. Feïa molta calor ni fins i tot ens vam banyar al riu, estava molt fresqueta i ens va veure la policia però vam còrrer i no ens van agafar. Vam continuar la festa en altre lloc...

Óscar Gavilán Navarrete       3ºB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada