divendres, 15 de juny del 2012

La meua història...


Hui us vaig a contar la meua història.
Era un dia fred i fosc d’hivern, quan va ocórrer el que jo més em temia, matar al meu marit.

Tot va ocórrer quan Pepe es va deixar els pèls de la dutxa sense arreplegar, jo ho vaig acceptar però això anava a mes després li va donar per beure i vindre totes les nits borratxo. Però clar jo no podia dir-li res perquè el em fa molt feliç. Però la cosa no acaba ací.
Després, li va donar per no voler vindre a dormir amb mi en la mateixa habitació. Aleshores em farte i  vaig agafar un gavinetet de plàstic per a... Matar-li!! no va funcionar perquè Pepe, va descobrir els meus plans, per a complaure'm Pepe em va portar al  riu Túria per a banyar-nos despullats a la llum de la lluna.
Quan estàvem totalment sols en l'aigua i el vent acariciant els nostres cossos nus (se'm va posar la pell de gallina) . I de sobte em va dir: 'esto no funciona' i em va ofegar, però jo vaig ser mes llista i vaig agafar una branca de bambú i es la clau en l'ull i es va morir d'una infecció ocular.

                                                                                                                                            Laura Espada

1 comentari: