divendres, 1 de juny del 2012

Els jardins del Túria

Els jardins del riu Túria és un lloc tranquil on es pot estar quan tu vuigues i pots fer moltes coses. Les aigües relaxants, amb eixe soroll tranquil·litzant que t'allunya de les teues preocupacions i et transporta a un món paral·lel i no pots anar-te'n. La primera vegada que vaig anar no em vaig poder creure el que veia. Em vaig sumergir en la màgia i em vaig deixar anar.
Hores, minuts, segons... Al frec del riu Túria el temps no existeix.

Joan Pau Nácher Ibáñez 3ºB

3 comentaris:

  1. M'ha agradat aquest article, no és molt llarg però està molt bé.

    ResponElimina
  2. M'ha agradat aquest text. Ami me encanta el estar a la vora del riu per a deixar fluir el teus pensaments.

    ResponElimina
  3. El text és molt bonic i profund, m'agradat molt.



    Raquel Montesinos Torralba :)

    ResponElimina