divendres, 1 de juny del 2012


EL PRIMER DIA 
Vaig a contar la primera vegada que vaig vindre a l'IES Riu Túria. Quan vam vindre tota la classe a vore l'institut estàvem un poc impressionats perquè tot era diferent al col.legi, tot era més gran, hi havia més gent... en resum, se n'adonarem que era un món diferent. 
Al curs següent començàrem el nou curs de 1r d'ESO i tornàrem a sentir el mateix, tornàrem a sentir-nos com unes formiguetes en un món de gegants. 
Però ara, tres anys deprés ja coneixem a tothom ja som amics de tots, coneixem a tots el professors i l'institut se'ns ha quedat inclús un poquet petit. I al final el que volia dir era que encara que les coses noves fasen por i impliquen un canvi radical, no tenim per que espantar-nos ja que els canvis no tenen que ser roïns. 
LAURA JAÉN GARCÍA. 3rB  (Els Pataplafs)

2 comentaris:

  1. Estic d'acord en tot el que has dit, el primer dia de classe va ser una mica estrany i diferent al que coneixiem però ara l'institut es petit per a nosaltres.

    Maria Blanco, 3rB

    ResponElimina
  2. estic d'acord amb perqué el primer día en que vaig arribar a l'institut no m'agradà el que vaig vore

    ResponElimina